酔ってコアラを拉致

世間様に顔向けができません

You're Not Alone -Saosin

歌詞転載元:https://www.azlyrics.com/lyrics/saosin/yourenotalone.html

 

It's just like him

To wander off in the evergreen park

Slowly searching for any sign

Of the ones he used to love..

 

例えば彼のように

緑が一面に敷き詰められた公園を

何の当ても無く彷徨う人がいる

失った愛の残り香を 力無く探し求めながら

 

He says he's got nothing left to live for

(He says he's got nothing left...)

And this time I think you'll know..

 

もう生きる意味など無いと 彼は言う

でも今日 この時ばかりは

きっと君もわかっているでしょう

 

You're not alone

There is more to this, I know

You can make it out

You will live to tell

 

君は独りではないと

僕は知っているよ 人生はまだ喜びに満ちていると

君なら乗り越えられる

いつか笑って口に出来る日が来る

 

She's just like him

Spoiled rotten

Confused by the lies she's been fed

And she's searching for no one..

(But herself)

 

または彼女のように

心無い嘘に傷つけられた人がいる

弱りきった彼女は 自分以外の誰も

信じられずにいる

 

Her eyes turn to green and she seems to be happy

That she is her

And this time I think you'll know...

 

見失った自分自身を見つけた時

彼女の瞳には光が戻り

再び生きる喜びを湛える事が出来た

今日 この時ばかりは

君にもこの意味がわかるでしょ

 

You're not alone

There is more to this, I know

You can make it out

You will live to tell

 

君は独りではないと

僕は知っているよ 人生はまだ喜びに満ちていると

君なら乗り越えられる

いつか笑って口に出来る日が来る

 

You're not alone

There is more to this, I know

You can make it out

 

君は独りではない

僕は知っているよ 人生はまだ喜びに満ちていると

君なら乗り越えられる

 

(There is more to know)

 

生きる道しるべは まだ残されている

 

We're not alone

There is more to this, I know

You can make it out

You will live to tell..

(So tell me)

 

僕らは独りではない

僕は知っているよ 人生はまだ喜びに満ちていると

君なら乗り越えられる

いつか笑って口に出来る日が来る

 

だから僕には打ち明けておくれ

 

You're not alone

There is more to this, I know

You can make it out

(Make it out)

You will live to tell

(Live to tell)

You're not alone

There is more to this, I know

(And I know)

You can make it out

You will live to tell..

 

君は独りではない

僕は知っているよ 人生はまだ喜びに満ちていると

君なら乗り越えられる

いつか笑って口に出来る日が来る

 

You are not alone

You're not, you're not alone

 

君は独りじゃない

決して 独りぼっちなんかじゃない

 

www.youtube.com