酔ってコアラを拉致

世間様に顔向けができません

Tell Me (P.A.C) -Story of the Year

歌詞転載元:Story of the Year – Tell Me Lyrics | Genius Lyrics

 

[Verse 1]
Oh, they locked the door
Give me the strength to break it down
Yeah, we've always faced this world as one
And I know there's nothing different now
Because this heart is true, it's true, it's true

 

自由への扉は閉ざされた

錠を打ち破るだけの 強さをおくれ

僕らはいつだって

一丸となって世界に立ち向かってきた

この絆は 今も変わらない

なぜならこの魂に 嘘偽りなど無いのだから

何一つとして 隠し立てなどしないのだから


[Chorus]
So tell me, tell me that I'm not all alone
And everything's alright
So tell me, tell me that I'm not all alone
And everything's alright now

 

だからお願いだ

僕に言い聞かせておくれ

僕は独りじゃないと

全て丸く収まると

お願いだ

僕に言い聞かせておくれ

独りじゃないと

何もかもうまくいくと


[Verse 2]
Tonight we'll tear this city down
(Tear this city down)
Yeah, we're gonna drive all night, reach the sun
(I'll pray that time won't end)
I'll pray that time will never end
Race the clock again with you, with you

 

今宵 街は僕らだけのもの

一晩中車を乗り回そう

昇る朝日を目指して

このひと時が 永遠に続くことを祈りながら

過ぎゆく時の 一瞬一瞬を惜しみつつ

君と身を寄せて

君と一緒に


[Chorus]
So tell me, tell me that I'm not all alone
And everything's alright
So tell me, tell me that I'm not all alone
And everything's alright, everything's alright now.

 

だからお願いだ

僕に言い聞かせておくれ

僕は独りじゃないと

全て丸く収まると

お願いだ

僕に言い聞かせておくれ

独りじゃないと

何もかもうまくいくと

 

[Bridge]
We are the fallen
We are the light inside of the fire below
We are the broken
We are the rising tide and the undertow

 

僕らは所詮落ちぶれ者

眼下に広がる灯に囚われた 一筋の光

僕らは所詮負け犬

かつての輝きを失った 悲しき敗北者


[Chorus]
So tell me, tell me that I'm not all alone
And everything's alright
So tell me, tell me that I'm not all alone
And everything's alright
So tell me, tell me that I'm not all alone
And everything's alright
So tell me, tell me that I'm not all alone
And everything's alright, everything's alright now

 

だからお願いだ

僕に言い聞かせておくれ

僕は独りじゃないと

全て丸く収まると

お願いだ

僕に言い聞かせておくれ

独りじゃないと

何もかもうまくいくと

 

www.youtube.com