酔ってコアラを拉致

世間様に顔向けができません

The Handler -MUSE

歌詞転載元:http://www.azlyrics.com/lyrics/muse/thehandler.html

 

You (you, you)
Were my oppressor
And I (I, I)
I have been programmed to obey

And now (now, now)
You are my handler
And I (I, I)
I will execute your demands

Leave me alone
I must disassociate from you

Behold (hold, hold)
My trance formation
And you (you, you)
Are empowered to do as you please

My mind (mind, mind)
Was lost in translation
And my heart (heart, heart)
Has become a cold and impassive machine

Leave me alone
I must disassociate from you

I won't let you control my feelings anymore
And I will no longer do as I am told
And I am no longer afraid to walk alone
Let me go
Let me be
I'm escaping from your grip
You will never own me again

 

www.youtube.com

 

 

かつて貴方は

私にとっての嗜虐者だった

その時からだったのでしょう

私が貴方の奴隷と化したのは

 

今や貴方は

私という奴隷の飼い主

だから私は

貴方に従い尽くしましょう

 

私に構わないで

どうか貴方の束縛を 断ち切らせて頂戴

 

刮目するが良い

私が遂げた変貌を

貴方は今や

私の支配者

 

変質の彼方に

私の自我は失われた

この心は

もはや冷たい操り人形のよう

 

私に構わないで

どうか貴方の束縛を 断ち切らせて頂戴

 

もうこれ以上

私の感情を弄らせはしない

もうこれ以上

言いなりのままだと思わないで

もう独りは怖くないもの

 

私を離して頂戴

私を独りにして頂戴

 

もう貴方の手は届かない

もう二度と貴方の言いなりにはならない