酔ってコアラを拉致

世間様に顔向けができません

Latch -Disclosure feat. Sam Smith

歌詞転載元:http://www.azlyrics.com/lyrics/disclosure/latch.html

(Never [3x])

You lift my heart up when the rest of me is down (never)
You, you enchant me even when you're not around (never)
If there are boundaries, I will try to knock them down (never)
I’m latching on, babe, now I know what I have found (never)

I feel we're close enough
I wanna lock in your love
I think we’re close enough
Could I lock in your love, baby?

Now I've got you in my space
I won’t let go of you (never)
Got you shackled in my embrace
I’m latching on to you (never)

Now I've got you in my space
I won’t let go of you (never)
Got you shackled in my embrace
I’m latching on to you (never)

I’m so encaptured, got me wrapped up in your touch (never)
Feel so enamored, hold me tight within your clutch (never)
How do you do it, you got me losing every breath (never)
What did you give me to make my heart bleed out my chest (never)?

I feel we're close enough
I wanna lock in your love
I think we’re close enough
Could I lock in your love, baby?
I feel we’re close enough
I wanna lock in your love
I think we’re close enough
Could I lock in your love, baby?

Now I've got you in my space
I won’t let go of you (never)
Got you shackled in my embrace
I’m latching on to you (never)

Now I've got you in my space
I won’t let go of you (never)
Got you shackled in my embrace
I'm latching on to you (never)

Latching on to you (I'm latching on to you)
I won't let go of you (never) (No, I won't let go)
Latching on to you (How you wanna get down)
I won't let go of you
(I won't let go, I won't let go)

(I won't let go, I won't let go)
Never

Never

 

この体がクタクタだろうと
心は君が支えてくれる
脳裏に君の姿がちらつく
君がそばにいなくとも

僕ら2人を壁が隔てたとしても
きっと乗り越えてみせるさ
僕は君に首ったけ
君が運命の人だと知った今だからこそ

君の愛に浸かりたい
僕らはもう それだけの仲だろう
君の愛に 溺れてもいいかい
僕らはもう それだけの仲じゃないか

君はもう僕の一部だもの
決して離しはしないよ
僕の抱擁に閉じ込めて
君に依存しているのさ

頭の中は君で満たされている
君の手の感触を全身で感じる
君に夢中なんだ
その懐にしっかりと抱き入れて

一体どんな魔法を使ったの
そこにいるだけで 僕の呼吸は乱れてしまう
一体僕に何をしたの
この心臓がはち切れんばかりに 胸を高鳴らせるなんて

君の愛に浸かりたい
僕らはもう それだけの仲だろう
君の愛に 溺れてもいいかい
僕らはもう それだけの仲じゃないか

君はもう僕の一部だもの
決して離しはしないよ
僕の抱擁に閉じ込めて
君に依存しているのさ

君はもう僕の一部だもの
決して離しはしないよ
僕の抱擁に閉じ込めて
君に依存しているのさ

君に依存しているのさ
決して離しはしないよ
君に依存しているのさ
決して離しはしないよ

 

www.youtube.com