酔ってコアラを拉致

世間様に顔向けができません

Ocean Avenue -Yellowcard

※歌詞転載元:YELLOWCARD LYRICS - Ocean Avenue

 

There's a place off Ocean Avenue
Where I used to sit and talk with you
We were both 16 and it felt so right
Sleeping all day, staying up all night
Staying up all night

There's a place on the corner of Cherry Street
We would walk on the beach in our bare feet
We were both 18 and it felt so right
Sleeping all day, staying up all night
Staying up all night

If I could find you now things would get better
We could leave this town and run forever
Let your waves crash down on me and take me away

There's a piece of you that's here with me
It's everywhere I go, it's everything I see
When I sleep, I dream and it gets me by
I can make believe that you're here tonight
That you're here tonight

If I could find you now things would get better
We could leave this town and run forever
I know somewhere, somehow we'll be together
Let your waves crash down on me and take me away

I remember the look in your eyes
When I told you that this was goodbye
You were begging me not tonight
Not here, not now
We're looking up at the same night sky
And keep pretending the sun will not rise
Be together for one more night
Somewhere, somehow

If I could find you now things would get better
We could leave this town and run forever
I know somewhere, somehow we'll be together
Let your waves crash down on me and take me away

 

オーシャンアヴェニュー沿いの 一画に
君と僕は 座ってよくダベってたね
当時二人は十六歳で
いつもゴキゲンでさ
昼間は寝て過ごし
一晩中二人で夜更かしした
一晩中二人で

チェリーストリートの角を
二人でよく歩いたね 砂浜を裸足のままで
当時僕らは十八歳
いつもゴキゲンでさ
昼間は寝て過ごし
一晩中二人で夜更かしした
一晩中二人で

今君に会えれば
きっとなんだってうまくいく
この街を出て
二人一緒にずっとやっていける
打ち寄せる波になって
僕を連れ去っておくれ

君の痕跡が まだ僕のそばに寄り添っている
僕がどこにいようと 何を目にしようと
眠りの中でも 夢に見るんだ
思い出したかのように 僕のもとを訪れる
だから今夜も 君はまだそばにいるって
信じられる
信じられるんだ

今君に会えれば
きっとなんだってうまくいく
この街を出て
二人一緒にずっとやっていける
いつか どこかで 君とまた巡り合えるって
僕は知ってるよ
打ち寄せる波になって
僕を連れ去っておくれ

あの時の君の目を 僕はまだ覚えている
さよならを告げた時の 君の目を
まだ嫌だと さよならは嫌だと
君は僕に懇願したね

僕らは今も 同じ夜空を見上げてる
もう朝は来ないと信じながら
もう一晩だけでも また逢えるさ
何処かで どうにかしてさ

今君に会えれば
きっとなんだってうまくいく
この街を出て
二人一緒にずっとやっていける
いつか どこかで 君とまた巡り合えるって
僕は知ってるよ
打ち寄せる波になって
僕を連れ去っておくれ

 

www.youtube.com

 

 

退職したり転職したり引っ越したり

 

色々大変な2か月くらいだった。

 

前みたいに急に死にたくなることも(あんまり)なくなったけれど

 

少しずつ落ち着きたいです。

 

まだ嫌なことがある度にボーーッとするし

 

体を傷つけてしまうけれど。

 

でも落ち着いてきたはず。

 

はず。

 

 

 

Yellowcard来年解散するんだってね。

 

3月の来日が最後だって。

 

観に行かなきゃ。