酔ってコアラを拉致

世間様に顔向けができません

Dig -Mudvayne

※転載元:http://www.azlyrics.com/lyrics/mudvayne/dig.html

 

Dig bury me underneath
Everything that I am rearranging
Dig bury me underneath
Everything that I was slowly changing

I would love to beat the face,
Of any mother fucker that's thinkin' they can change me,
White knuckles grip pushing through for the gold,
If you're wantin' a piece of me I broke the mother fuckin' mold,
I'm drowning in your wake
Shit rubbed in my face
Teething on concrete
Gums bleeding

Dig bury me underneath
Everything that I am rearranging
Dig bury me underneath
Everything that I was slowly changing

I struggle in violated space,
Sell out motherfuckers in the biz that try to fuck me,
Hang from their T's rated P.G. insight,
I ain't sellin' my soul when there's nothing to buy
I'm livid in my space
Pissing in my face
Fuck you while you try
To fuck me

Dig bury me underneath
Everything that I am rearranging
Dig bury me underneath
Everything that I was you ain't fuckin' changing me

Let me help you tie the rope around your neck,
Let me help to talk you the wrong way off the ledge,
Let me help you hold the glock against your head
Let me help you tie the rope around your neck,
Let me help to talk you the wrong way off the ledge,
Let me help you hold the glock against your head,
Let me help to chain the weights onto your legs
Get on the plank fuck

Dig bury me underneath
Everything that I am rearranging
Dig bury me underneath
Everything that I was slowly changing
Wish you were committing
Suicide suckin' on a mother fuckin' tailpipe
Dead man walking on a tight rope
Limbless in the middle of a channel bomb's away

 

墓穴を掘り 俺を葬るがいい

築き上げた全ての許へと

墓穴を掘り 俺を葬るがいい

変わろうとした 俺の微々たる努力の許へと

 

顔面を ブン殴ってやりてえ

俺を変えられるとでも思ったか

絶叫マシンの如く カネに向かって突き進む

おこぼれにあやかりたいのだろうが

型破りな俺から くれてやるモノなんざねえよ

てめえの葬式で カネで溺死してやんよ

顔面にクソ塗りたくって

コンクリに歯立ててよ

歯茎から血が出るまでな

 

墓穴を掘り 俺を葬るがいい

築き上げた全ての許へと

墓穴を掘り 俺を葬るがいい

変わろうとした 俺の微々たる努力の許へと

 

俺はムチャクチャな界隈で 世渡りしてんだ

俺をコケにする連中や

お子ちゃまには見せられないようなゲス野郎どもを

売り出しまくってんだ

見返りが無ければ 誰が魂まで売るもんかよ

腹の中じゃ怒り狂ってんのさ

舐めたマネしやがって

俺をコケにしたつもりだろうが

コケにされてんのはてめえの方だ

 

墓穴を掘り 俺を葬るがいい

築き上げた全ての許へと

墓穴を掘り 俺を葬るがいい

変わろうとした 俺の微々たる努力の許へと

 

手伝ってやろう 首にロープを巻くのを

手伝ってやろう 足踏み外して崖から落っこちんのを

手伝ってやろう 銃口をド頭に突きつけんのを

手伝ってやろう 首にロープを巻くのを

手伝ってやろう 足踏み外して崖から落っこちんのを

手伝ってやろう 銃口をド頭に突きつけんのを

手伝ってやろう 足に重り括り付けんのを

さっさと台に登れゴミ野郎

 

墓穴を掘り 俺を葬るがいい

築き上げた全ての許へと

墓穴を掘り 俺を葬るがいい

変わろうとした 俺の微々たる努力の許へと

 

さっさと自殺してくんねえかな

ケツ穴でも吸ってよ

 

首にロープ巻いて 死人同然でいろよ

爆弾の爆破圏内で 両足捥がれてろ

 

www.youtube.com

 

俺の普段のTwitter

 

言ってることほとんど変わらねえな。

 

それにしてもカラフルで可愛らしいお髭のメンバーですね。

 

闇落ちしたパワーパフガールズみたいですね。

 

 

うーーむ。

 

明るい曲も訳しないとな。

 

今のところ暴言と恨み妬みしか書いてないや。

 

でもそんな気分になれない。

 

 

 

それにしてもPVだとNGワード規制入りまくってんなwwwww

 

マンソンのArma-godd**n-Motherf**king-Geddon並みかよwwww